Onderhoud en reparaties
Is er iets stuk aan de woning? Dat vinden wij ook vervelend! Kleinere reparaties vallen vaak onder jouw eigen verantwoordelijkheid om op te lossen. Grotere zaken zijn vaak aan ons om te herstellen. Bij twijfel kun je altijd contact met ons opnemen.
Reparatie met spoed
Een gaslekkage, elektrastoring, gesprongen waterleiding, lekkage, brand, stormschade of andere gebreken die tot acuut gevaar of grote schade kunnen leiden, zijn altijd een spoedgeval. Neem in dit soort gevallen direct contact op met onze afdeling onderhoud.
Zij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur (uitgezonderd feestdagen) te bereiken via:
- Telefoon: 020 52 443 24
- E-mailadres: ond@aham.nl
Buiten kantooruren neem je contact op met de 24-uurs meldingsdienst:
- Telefoon: 0251-263401
Let op! Als blijkt dat de reparatie ten onrechte als spoedgeval is aangemerkt, worden de extra spoedkosten aan jou doorberekend.
Verstopte leidingen en rioleringen
Je dient er zelf voor te zorgen dat leidingen en rioleringen niet verstoppen. Spoel dus nooit vet, schoonmaakdoekjes of luiers door. Ontstaat er op deze wijze toch een verstopping en moet deze opgelost worden? Dan zijn we genoodzaakt om de kosten aan jou door te berekenen. Heb je last van een verstopping die je zelf niet kunt oplossen? Dan kun je contact opnemen met bijvoorbeeld Buunk Ontstoppingsdienst (Noord-Holland en Flevoland):
- Telefoon: 088 29 816 69
CV-storingen
Voor storingen aan de CV (de centrale verwarmingsinstallatie) kun je direct contact opnemen met de installateur bij wie het onderhoudscontract voor de installatie is afgesloten. Raadpleeg indien nodig de sticker op de CV-ketel en/of jouw huurovereenkomst.
- In Amsterdam, Haarlem, Hilversum, Beverwijk, Den Helder en Amstelveen belt u Vos CV: 020 47 141 51
- In Zeewolde, Almere en Lelystad belt u Breman Service Lelystad: 0900 82 121 74
- In Kerkdriel belt u Kemkens Gasservices: 088 50 503 30