Nieuwe huurder
Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Wij hebben deze met zorg beheerd voor je, zodat je kunt genieten van je nieuwe thuis.
De eerste dagen
Wij adviseren je van harte om direct een inboedelverzekering af te sluiten. Je bent dan in ieder geval verzekerd tegen brand, waterschade en diefstal.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het aanmelden voor gas- en elektralevering, en het doorgeven van de begin- of eindstanden van de elektriciteit- en gasmeters. Je kiest zelf de energieleverancier die het beste bij je past.
Inschrijven gemeente
Binnen enkele werkdagen na jouw verhuizing is het noodzakelijk om jezelf en jouw huisgenoten en/of kinderen in te schrijven op het nieuwe woonadres. Je hebt daarvoor een (kopie van) uw huurovereenkomst en een DigiD nodig.
Informatie over een parkeervergunning vind je hier:
TV, internet en telefoon
Een aansluiting voor kabeltelevisie, telefoon en internet regel je zelf bij de aanbieders naar jouw keuze. Houd er rekening mee dat het regelen van een nieuwe aansluiting al snel vier weken kan duren, en dat hier kosten aan verbonden zijn die voor jouw rekening zijn.
AHAM Vastgoed zorgt ervoor dat er een Ziggo-aansluiting aanwezig is in alle gerenoveerde woningen in Amsterdam.
Oplevering woning
Wij doen ons uiterste best om de woning zonder gebreken aan je op te leveren. Mochten er toch opleverpunten en/of technische vragen zijn, dan verzoeken wij je deze binnen 21 dagen na ingebruikname van de woning aan ons te melden via: won@aham.nl. In overleg met jou zullen we de eventuele gebreken dan zo snel mogelijk herstellen.
Is het langer dan een maand geleden dat je de sleutels van je nieuwe woning hebt gekregen? Dan kun je eventuele technische problemen melden als reparatie: