Reparatie met spoed

Wat is een calamiteit? Gaslekkage, elektrastoring, gesprongen waterleiding, lekkage, brand, stormschade en andere gebreken die tot acuut gevaar of grote schade kunnen leiden.

Voor cv-storingen en verstoppingen dient u rechtstreeks contact op te nemen met onze contractpartij, zie daarvoor de contactgegevens bij ‘Verstoppingen’ en ‘CV-storing’ hieronder.

Wie doet wat? Servicekosten, onderhoud en aansprakelijkheid

Lees meer

Calamiteit, verstopping of CV-storing?

Reparatieverzoek

Maak een keuze
Dhr.
Mevr.
File size exceeded (max 3 MB)
File type not allowed
Meer bestanden +

Calamiteit

Van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur (uitgezonderd feestdagen) neemt u bij een calamiteit rechtstreeks contact op met onze afdeling onderhoud:

Telefoon: 020 52 443 24
E-mailadres: ond@aham.nl

CV-storing

Voor storingen aan de CV (de centrale verwarmingsinstallatie) kunt u direct contact opnemen met de installateur bij wie het onderhoudscontract voor de installatie is afgesloten, zie de contactgegevens hieronder. Raadpleeg indien nodig de sticker op de CV-ketel en/of uw huurovereenkomst.

In Amsterdam, Haarlem, Hilversum, Beverwijk, Den Helder en Amstelveen belt u Vos CV: 020 47 141 51

In Zeewolde, Almere en Lelystad belt u Breman Service Lelystad: 0900 82 121 74

In Doetinchem belt u Romijnders Wijchen:
024 64 88 222

In Kerkdriel belt u Kemkens Gasservices: 088 50 503 30

In Barneveld belt u Van Zandbrink Installatiewerk:
033 49 413 46

Verstoppingen

Het schoonhouden en ontstoppen van het binnenriool tot aan het aansluitpunt van het woonruimtegedeelte van het verhuurde op het gemeenteriool dan wel op het hoofdriool, voor zover deze riolering voor de huurder bereikbaar is, is voor huurder.

Voor verstopte afvoerleidingen kunt u zelf een ontstoppingsdienst inschakelen, zoals bijvoorbeeld:

Buunk Ontstoppingsdienst, voor Noord Holland en Flevoland: 088 29 816 69

 

Calamiteit buiten kantooruren

Buiten kantooruren neemt u contact op met de 24-uurs meldingsdienst:

Telefoon: 0251-263401

LET OP! Als blijkt dat de reparatie geen urgentie had, worden de extra spoedkosten aan u doorberekend. Wanneer blijkt dat de kosten voor rekening van huurder behoren te komen, wordt de gehele factuur aan u doorberekend.